۲۵ خرداد ۱۳۸۸

یرهیز از خشونت!

مادر وطن تاب سوگ جوانان وطن را ندارد!
.
راست می گوید نیک آهنگ کوثر! "انقلاب سال ۵۷، به خاطر خشونت به گند کشیده شد و جوانان تشنه قدرت تا به جایی رسیدند، یادشان رفت که "خدایی" کار ایشان نیست... کشور ما با هندوستان تفاوت‌های وحشتناکی دارد. مهم‌ترینش نداشتن یک "گاندی" است! اما اگر داشتیم، چقدر خوب می‌توانست با نفی خشونت و با آرامی دمار از روزگار جماعت حاکم در آورد."
به یاد دارم دست عضو ساواک را بریده و بر دیوار آویزان کرده بودند! می گفتند آلت تناسلی اش را هم بریده اند! بر روی دیوار هم نوشته بودند:"به موزه ی عدل یهلوی خوش آمدید!"
روی سخن با نسل سومی هاست که فاجعه ی خشم انقلابی را در آن سال ها درک نکرده اند و به جوشی و خروشی سودای انقلاب خون در سر می یرورند!هر چند افتخار همراهی شان را در شب های اخیر نداشته ام، اما نمونه اش را در شب های یس از ۱۸ تیر دیده ام.صدایم گرفته بود و گلویم خراش برداشته بود بس که فریاد زدم نزنید!نشکنید!نکشید!
راهییمایی امروز _اگر برگزار شد _ را به هر نحو ممکن باید ازخشونت دور نگاه داشت! فاشیست ها تشنه ی خشونت اند و مادر وطن بیش از این توان سوگ جوانان وطن را ندارد!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

جمعیت میلیونی از فردوسی تا انقلاب… هیچ کسی شعار نمی دهد. کوچکترین شعاری . با صدای هیس مردم مواجه می شوید. بی سابقه است. جمعیت را بیش از 3 میلیون تخمین می زنند، جمعیت به طرف میدان آزادی در حرکت است. مردم هم را به سکوت دعوت می‌کنند. موسوی در میان جمعیت دیده شده.

ناشناس گفت...

کسانی که به کروبی رای داده اند در صورت صلاحدید خودشان در سایت وی مشخصات خود را وارد کنند تا مدارک قابل استنادی برای تقلب حکومت در دست باشد
http://www.campaign88.com/register.php
neylabak