۲۵ خرداد ۱۳۸۸

حمایت مردمی، بازتاب جهانی

فرصتی دیگر برای فرصت سوزان سابق!










۱ نظر:

ناشناس گفت...

خبر فوری:تجمع 26 خرداد در میدان ولی عصر با آرامش و سکوت و یک شاخه گل ساعت 17

توطئه بر هم زنندگان سکوت را خنثی کنید
با مخالفان مردمی درگیر نشده و تحت هر شرایطی از جمعیت جدا نشوید.

برای مقابله با موج سبزما" ایرنا:دعوت به تجمع حامیان احمدی نژاد در ساعت 15 در ولیعصر"




آقای مهندس موسوی با اعلام تجمع 26 خرداد در میدان ولی عصر از مردم خواستند که عظمت حضور پر صلابت و آرام خود را فردا در میدان ولی عصر به آشوب طلبان و جنگ طلبان داخلی و بین المللی نشان دهند.
وی ضمن اعلام آمادگی برای شرکتدر انتخابات مجدد خاطر نشان کرد که از آرای مردم تا آخرین توان خود صیانت خواهد کرد.

این خبر حاکی است که مردم امروز با نشان دادن شعور بالا و درک عمیق سیاسی خود بر هم زنندگان نظم و آشوب طلبان منافق را که خود را با "لباس شخصی" در بین جمعیت پنهان کرده بودند، طرد و توطئه آنان را عقیم گذاشتند.

این مسئله تا حدی بود که بغض آنها بدلیل عدم توفیق آنها در ایجاد در گیری و اغتشاش برای اطلاق توطئه براندازی و آشوب طلبی به راهپیمایان باعث شد تا ناشیانه از بالای ساختمانی در خیابان نوریاب نزدیک میدان آزادی به تیراندازی و مجروح و شهید کردن هموطنان شریف بپردازند.

در همین جا از این فرزندان فریب خورده حاکمان زر و تزویر و هم مذهبان غیر ایرانی مسلمان درخواست می‌کنم تا وجدان خود را قاضی کرده و بدور از هیاهوی زور گویان و تمامیت طلبان و دنیامداران بدانند که با فرزندان، برادران، مادران و خواهران خود چنین نکنند و آنها را به خاک و خون و نکشند و به کمک حاکمان تزویر و دنیا خواهانِ دوزخ مکان به ظاهر اسلام‌پرست مقام بسیج و ولایت را آلوده نساخته و به خود و به مردم بازگردند.