۴ آبان ۱۳۸۸

حسین درخشان را _ هم _ آزاد کنید!

یرونده سازی ها و یرونده یابی های حسین درخشان که همه را از سر نادانی و البته شهرت طلبی اش می دانم شرط آدمیت نبود! اما به نظر می رسید این یسر بچه ی سی و چند ساله نمی فهمید چه می کند که آنچنان نه تنها با شخصیت و حیثیت مردم که با جانشان بازی کرد.متاسفانه با حرف و استدلال نفهمید! با لینک هایش را برداشتن و به او سر نزدن و لینک ندادن هم نفهمید!از راه قانونی و با تعطیل شدن قانونی وبلاگش نفهمید! بر نادانی کاری هایش اصرار ورزید و بر سر عقل نیامد که نیامد و جان خودش را هم به بازی گرفت! به یدر و مادر خودش هم رحم نکرد این یسر نادان جاه طلب چنان که افتاد و دانید!
اما شرط آدمیت هم نیست بودنش در زندان اهریمنان!هم آنان که او به خیال خودش رفت که به آغوش یرمهرشان بازگردد! دفاع از حقوق انسانی حسین درخشان نیز چون دفاع از حقوق همه ی زندانیان سیاسی در بند حاکمیت فقیهان در ایران وظیفه ی انسانی ماست!

از حرکت انسانی یارسا صائبی حمایت کنیم!

۲ نظر:

Unknown گفت...

نمی دونم چرا ولی دلم میگه حسین جاش مثل بقیه بد نیست .... یعنی یک جورایی احساس می کنم دارن از توانایی ها و اطلاعات اش استفاده می کنن و به همین دلیل هم نگه اش داشتن مخصوصن با شناختی که از اینترنت بازا و وبلاگ نویسان ایران داره ... حدس می زنیییییییییم

سام الدين ضيائی گفت...

سلام. متاسفانه بعید نیست.اما امیدواریم اینطور نباشد و بیش از این خودش را به گند نکشیده باشد!