۷ اسفند ۱۳۸۶

مبارک است ان شاء الله!

حال که نمی خواهید بیذیرید شتری که بر در خانه ی بسیاری از مخالفان غیر وابسته و گاه وابسته خوابید و به مرگ و بند و ذلت کشاندشان، در خانه های شما را ــ تک به تک ــ هم به نام ولایت فقیه خواهد زد و به ذلت و بند و مرگ خواهد کشانیدتان و آن گاه بسیار دیر خواهد بود، اگر هم جسارت حرف زدن یافته باشید! حال که می خواهید بیچاره مردم را بین دو برزخ که احمدی نژاد و بوش ساخته اند رها کنید، زنهار! مطمئن باشید آن روز که بیگانگان بیایند یا باید فرار کنید یا مانند دیگر دست اندرکاران نظام محاکمه شوید. شاید احمدی نژاد مثل صدام ــ که بیش از هر کس در ییشبرد نقشه ی امریکا دست داشت ــ شانس بیشتری یابد و جان سالم بدر برد و چند صباحی زنده بماند. اما شما دوستان که هم فرصت هایی که از موقعیت هایی ملی به دست آمده بود و هم فرصت هایی را که سیاست های بیگانگان برایتان ساخت از دست دادید، چه عرض کنم؟! این آخرین فرصت را هم از دست دادید! مبارکتان باشد ان شاء الله!


متن کامل يادداشت در تارنمای اخبار روز ***
خبرنامه گويا ***

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
همان موقع كه اصلاحات را به عنوان هدف بنام خود كردند بايد به اين فكر مي‌افتادند كه اصلاحات يعني صبر و تغيير ريشه‌ها ... همان موقع هم بايد مي‌دانستند كه اصلاحات جاي تهديد و حركت‌هاي احساسي نيست كه فلسفه‌ي وجودي آن مقابله با احساسات خامي است كه انقلاب‌ها را باعث مي‌شود ... اميدوارم سال‌ها بعد نگوييم كه ما بوديم كه دوباره انقلاب كرديم و غلط هم كرديم ولي چه كار ديگري مي‌توانستيم بكنيم!
چند وقت پيش كسي برايمان درس مي‌داد (!) كه اصلاحات وارد مسير نادرست شد. قرار نبود كه از بالا اصلاح كنيم ... ما بايد از پايين، از همان قشر مردم عامه شروع مي‌كرديم و اصلاح سطح بالا را به عنوان نتيجه‌ي فرهنگ اصلاح شده به خودشان واگذار مي‌كرديم.
عماد

ناشناس گفت...

mirza zende bad ,jangal zende bad

ناشناس گفت...

چــــه کنیم ؟