۱۲ فروردین ۱۳۸۸

یک عکس با دوربین رضا دقتی


_ چه می کنی؟
_ عروسک هایم را می فروشم!
_ برای چه؟!
_ مادر بزرگم چهار روز است غذا نخورده . می خواهم برایش نان بخرم.




به عبارت دیگر / چهره ها

Girl in Sarajevo

۳ نظر:

محمد گفت...

سلام
خوشحال شدم از "یافتن" بلاگ شما! قشنگ مینویسی

ناشناس گفت...

حمایت از حق پناهندگی یک پناهجو در شهر وان ترکیه

سی سال است که رژیم جمهوری اسلامی به شکنجه و زندان و اعدام ملت ایران مشغول است . اعمال جمهوری اسلامی در این سی سال باعث خروج ملیون ها ایرانی تحت ظلم و ستم شده است . ما در این زمان به وضوح آوارگی ایرانیان در سراسر جهان را شاهد هستیم که با ترک خانه و خانواده در شرایط سخت پناهندگی به سر می برند .

محمد حسین سیاهی نوبندگانی از جمله جوانان گریخته از وطن است که به خاطر فعالیت ها و ارتباطاتش با گروهای سیاسی خارج از کشور مجبور به فرار از ایران به ترکیه شهر وان شد .

محمد حسین سیاهی نوبندگانی در سال 2005 و به خاطر اینکه تحت تعقیب نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در شیراز قرار داشت مجبور به فرار از ایران شد و از کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در شهر وان ترکیه درخواست پناهندگی نمود . متاسفانه پس از پنج سال آوارگی و زندگی در شرایط سخت پناهجویی در شهر وان ، پرونده پناهجویی وی بسته اعلام گردید .

در حال حاضر این پناهجو در خطر دیپورت و بازگردانده شدن به ایران می باشد و بدیهی است در این صورت با توجه به فعالیت های وی در ایران و نیز فعالیتهای مبارزاتی وی پس از خروج از ایران ، مورد آزار و اذیت شدید جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت .

با توجه به شرایط بحرانی این پناهجو از تمام هم وطنان و آزادیخواهان و فعالین سیاسی و حقوق بشر خواهشمندیم از حق پناهندگی ایشان حمایت به عمل آورید .

زنده باد آزادی و حقوق بشر – نابود باد استبداد

برای امضاء پتیشن حمایت از محمد حسین سیاهی به آدرس زیر مراجعه فرمایید ؛

http://www.petitiononline.com/mhsn/petition.html



آدرس ایمیل؛ mohammadhsn20@yahoo.com

سام الدين ضيائی گفت...

سیاسگزارم...