۱۲ آبان ۱۳۸۸

آخرین خبرهای سبز



صدای فریاد مرگ بر دیکتاتور و سرود یار دبستانی من از مدارس گوشه و کنار تهران شنیده
می‌شود.


دانش‌آموزان مدارس برخی مناطق ایران صبح خود را با سر دادن سرود یار دبستانی من و شعار مرگ بر دیکتاتور آغاز کردند و خود را برای حضور در راهپیمایی امروز اماده می‌کنند. بسیاری از دانش‌آموزان مدارس راهنمایی و دبیرستان امروز با دست‌بند سبز در مدرسه حاضر شده‌اند و به صفوف راهپیمایی خواهند پیوست.

دانشجویان دانشگاه تهران لحظاتی پیش حرکت خود از درب دانشگاه به سمت محل راهپیمایی را آغاز کردند

دقایقی پیش خیل دانشجویان دانشگاه تهران با شعار مرگ بر دیکتاتور دانشگاه را به سمت محل راهپیمایی ترک کردند. به گفته شاهدان عینی، درگیری‌های مختصری در گوشه‌ و کنار حرکت دانشجویان دیده شد.

ضرب و شتم مردم توسط کودتاگران در میدان هفت و تیر و حوالی دانشگاه تهران


شاهدان عینی می‌گویند راهپیمایانی که از سمت دانشگاه تهران به سمت میدان هفت تیر در حرکتند به شدت مورد سرکوب پلیس‌های ضدشورش قرار گرفته‌اند. کودتاچیان با گاز اشک‌اور و باتوم به ضرب و شتم مردم مشغولند.


در میدان هفت تیر به سمت مردم تیراندازی شده است.


به گزارش خبرنگار موج سبز آزادی از میدان هفت تیر، پلیس‌های ضد شورش به سمت مردم شلیک کرده‌اند. مردم با سر و صورت خونی به خانه‌های مسکونی کوچه‌های هفت ‌تیر و پل کریم‌خان پناه برده‌اند. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.


شیخ مهدی کروبی به جمع راهپیمایان پیوست

مهدی کروبی لحظاتی پیش در میدان هفتم تیر از ماشین پیاده شد و به در مسیر میدان هفت تیر با سیل راهپیمایان در حرکت است. راهپیمایان با شعارهای کروبی-کروبی حمایتت می‌کنیم از رهبر غیور خود استقبال کردند. جمعیت سبزها لحظه به لحظه در حال افزایش است.


درگیری و دستگیری عده‌ای از راهپیمایان در نقاطع میدان فردوسی و خیابان‌های اطراف

لحظاتی پیش عده‌ای از راهپیمایان که در میدان فردوسی به صفوف راهپیمایی پیوسته بودند بازداشت شدند. میدان فردوسی از ساعتی پیش بسته شده است و سرکوبگران از گاز اشک‌اور و باتوم برای متفرق کردن جمعیت استفاده می‌کنند.
همچنین بر اساس گزارش‌های شاهدان عینی، درگیری‌ها در میدان هفت تیر ادامه دارد و نیروهای ضد شورش از تیر هوایی برای متفرق کردن جمعیت استفاده کرده است. عده‌ای از راهپیمایان که به خیابان‌های فرعی در میدان هفت تیر پناه برده‌ بودند به شدت مورد ضرب و شتم چماقداران قرار گرفتند و عده‌ای نیز به ون‌های مخصوص هدایت شدند. شاهدان عینی توصیه‌ کرده‌اند که راهپیمایان از ورود به خیابان‌های فرعی خودداری کنند. همچنین بر اساس آخرین گزارشات واصله به موج سبز آزادی، مسیر منتهی به سفارت سابق آمریکا و همچنین خیابان‌های منتهی به سفارت روسیه توسط نیروهای کودتاگر بسته شده است. گفتنی است که دانشجویان دانشگاه شریف نیز که از سمت دانشگاه خود به سمت محل راهپیمایی حرکت کرده بودند به جمع راهپیمایان پیوستند.


جمعیت راهپیمایان سبز در شیراز لحظه به لحظه در حال افزایش است


هم‌وطنان شیرازی با سر دادن شعارهای مرگ بر دیکتاتور و یا حسین میرحسین، به سمت فلکه دانشجوی این شهر حرکت کرده‌اند. در میدان دانشجو هر لحظه بر جمعیت راهپیمایان افزوده می‌شود. گفتنی است نیروهای ضدشورش تا به این لحظه برای متفرق کردن راهپیمایان شیرازی از گاز اشک‌اور استفاده کرده‌اند.

حضور گسترده سبزها در میدان انقلاب و امیرآباد

دانشجویان در دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف که همگی توسط یگان‌های ویژه امنیتی محاصره شده است شعارهای مرگ بر دیکتاتور سر داده‌اند. همچنین گزارش‌های رسیده از خیابان امیرآباد( کارگر شمالی) نیز حاکی از حضور گسترده سبزهاست. راهپیمایان در خیابان کارگر شمالی شعار تا احمدی‌نژاده هر روز همین‌ بساطه، و مرگ بر دیکتاتور را تکرار می‌کنند. نیروهای ضدشورش در خیابان‌های کارگر شمالی و میدان انقلاب و نیز در خیابان‌های منتهی به دانشگاه به ضرب و شتم راهپیمایان و پرتاب گاز اشک‌آور برای متفرق کردن مردم مشغولند.


مهدی کروبی توسط ارذل و اوباش حامی کودتا مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.


به گزارش موج سبز آزادی، اخبار دریافتی حاکی از آن است که وی پس از این درگیری شدید، با همراهی محافظان خود از آن منطقه خارج شده است.
.

دکتر حبیب‏الله پیمان و همسرش توسط اراذل و اوباش حامی کودتا مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.

اراذل و اوباش حامی کودتا دکتر پیمان وهمسرش را با باتوم به شدت مورد ضرب شتم قرار دادند به نحوی که که سر وی شکست، عینکش خرد شده و صورت او پر از خون شد.





موج سبز آزادی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درس های ۱۳ آبان ۸۸:

برای رژیم:

مردم برای چندمین بار با صدای بلند و بطور گسترده فریاد زدند دولت کودتا و حکومت ولایت فقیه را نمی خواهند. علیرغم لشکرکشی بی سابقه خامنه ای، حکومت نظامی اعلام نشده و روش های فاشیستی سرکوبگرانه؛ مردم اراده پولادین خود را برای پایان دادن هر چه زودتر به حکومت جهل و جنون و جنایت نشان دادند. این رستاخیز را پایانی نیست… پایانی نیست… پایانی نیست… جز با تمکین رژیم در برابر اراده ملت به پا خاسته.

حال تا فرصت تظاهرات دیگر شاید سران حکومت قدری فکر کنند، شاید عقلانیتی نشان دهند و به این نتیجه برسند که خیر همه در آن است که به مصالحه با مردم تن دهند.

برای جنبش سبز:

۱) سازماندهی سازماندهی سازمان دهی

در هر فرصت تظاهرات، برای سناریوهای ممکن باید طرح و برنامه داشت. مثلا امروز از صبح زود وقتی مشاهده شد که در میدان هفت تیر و مسیر کریم خان نیرو متمرکز کرده اند و خیایان های اطراف سفارت سابق آمریکا را محاصره کرده اند، می بایست برنامه جایگزین (پلن B) پیش بینی شده به اجرا گذاشته می شد.

برای مثال:
- تمرکز تظاهرات در چند نقطه دیگر خارج از تمرکز نیروهای رژیم اما نسبتا نزدیک،

-بستن مسیر خودروهای رژیم به این نقاط… با ایجاد ترافیک مصنوعی

- بعد وصل تدریجی این نقاط تجمع به یکدیگر توسط مردم در طول روز .
(کار کارشناسی لازم دارد)

۲) دیپلماسی خارجی فعال

سرانجام رهبران جنبش به این نتیجه خواهند رسید که برای رویارویی با این آدم خواران وحشی، باید همدردی و همدلی مردم دنیا با جنبش سبز را به حمایت فعال دولت هایشان تبدیل کرد. برای هزینه کمتر و پیروزی زودتر باید از خارج به رژیم فشار گذاشت. شترسواری دلادلا نمیشه. رژیم ولایت فقیه از هر ( به قول خودشان) کافر و کمونیست و نجسی وسایل سرکوب و مستشار می گیرد، حال ما از ملت های جهان که با ما هستند هیچ استفاده ای نمی کنیم.