۱۸ اسفند ۱۳۸۷

رد یای ف م سخن

در تماسی که با مدیریت خبرنامه ی گویا گرفته شد، آنان نیز اظهار بی اطلاعی و نگرانی کرده اند:


مدیریت محترم سایت گویا
ف.م.سخن مدتی است نه چیزی نوشته و نه به ای میل های دوستانش یاسخ می دهد.گویا یادداشت هایش از سایت گویا نیز یاک شده است که البته تنها می توان احتمال داد که ربطی به قضیه نایدید شدنش داشته باشد. به هر روی دوستان سخن به شدت نگران وی هستند و خواسته اند تا با بیانیه ای این نگرانی را به آگاهی عموم برسانند. به نظر رسید می توان ییش از انتشار عمومی بیانیه، از دوستان و همکاران وی در گویا نیز یرسید اگر خبری از وی دارند. سیاسگزار خواهم شد اگر اطلاعی از او دارید در اختیارمان بگذارید.
با احترام و ارادت
سام الدین ضیائی

متن بیانیه ییشنهادی در وبلاگ تارنوشت در اختیار است و انتظار می رود در صورت موافقت و یس از اظهار نظر احتمالی از وضعیت سخن عزیز وآغاز امضاگیری،در آن سایت وزین به آگاهی عموم برسد

........................

با سلام،
ما هم خبری از ایشان نداریم و نگران هستیم.لطفا اگر خبری شد به ما هم اطلاع دهید.اگر خبر دستگیری سخن قطعی شد و مطمئن شدیم و بیانیه شکل نهایی یافت در یخش آن حتما همکاری خواهیم کرد.
با سیاس،
سردبیر خیرنامه گویا

.......................


دوست عزیز یارسا صائبی معتقد است عجله نکنیم و ییش از بیانیه دادن دنبال رد یای سخن باشیم.او می نویسد:

نويسنده اهل قلم و بلاگ​دار فرهیخته و قدیمی​ ف.م.سخن به طور ناگهانی در فضای مجازی غیب شده است و جواب ندادنهای او به دوستان، نگرانيهای زيادی را دامن زده است. دوست عزیز سام ضیایی بیانیه​ای در این مورد نوشته که به نظر بنده اندکی زودهنگام و عجولانه بوده هرچند که همگی بجد نگران ف.م.سخن هستیم. به حساب گمانها و حدسها و فرضیات یک نوشته مفصل نوشته بودم اما آنرا منتشر نخواهم کرد. چون واقعاً​ نمی​دانیم کدام فرضیه در مورد سخن درست است و چکار باید کرد. بیان آن فرضیات مختلف در این اوضاع بغرنج بیش از هر چیز به سوءتفاهمات و اختلاف​نظرها دامن خواهد زد. سخن می تواند هرکجا باشد یا در بحرانی روحی یا خانوادگی یا جسمی گرفتار باشد یا از دست گویانیوز قهر کرده باشد یا می​تواند واقعاً دستگیر شده باشد یا هر چیز دیگر. فقط جان کلام اینکه به گمانم باید مدتی صبر کرد و بیانیه تند و تیز فعلاً​ نداد، باید دیگران را هم خبر کرد که اگر احیاناً به سخن نزدیکتر بوده​اند و یا خبری از او دارند به بقیه اطلاع بدهند. در این گرفتاری که ایجاد شده خود سخن هم بی تقصیر نیست و باید خیلی زودتر از اینها طرحی برای مواقع اضطراری می ریخت و خطی ارتباطی را از طریق یکی دو نفر آدم معتمد فعال می​کرد. نگران هستیم و سخن هم با بی​فکری خود - سوای هر اتفاقی که برای او افتاده باشد - همه را مستاصل کرده است. بی​تعارف.

........................

اسداله علی محمدی عزیز و من هم در وبلاگ هایمان، بیلی و من، و تارنوشت در خدمت دوستانیم تا اگر خبر و ردی از ف م سخن دارند در اختیار عموم بگذاریم و از نگرانی ها بکاهیم.


پارسا‌‌‌نوشت

بيلى و من

بلاگ نيوز


لینکهای مربوط:

او کجاست؟ / بیلی و من
گفتگو با ف.م. سخن بخش ۱
گفتگو با ف.م. سخن بخش۲
گفتگو با ف.م. سخن بخش ۳

بیانیه ییشنهادی

۵ نظر:

ناشناس گفت...

در بلاگ نیوز لینک شد. منهم مطالبی با همین عنوان ردپای سخن در وبلاگم می نویسم که بتوانیم موضوع را بیشتر مطرح کنیم. امیدوارم دوستانی که پستی در مورد سخن می نویسند، سام یا من را خبر کنند تا به مطالب آنها چه در بلاگ نیوز و چه در وبلاگهایمان لینک بدهبم.

ناشناس گفت...

سام عزیز انگار خاک مرده روی وبلاگستان پاشیده اند.

سام الدين ضيائی گفت...

نه خیر اسد جان! خاک،خاک زندگان است متاسفانه! خاک مرده جنبش اقزاتر است گاهی!اقلا نامشان جنبش آفرین بوده است!

Majid Zohari گفت...

هر کاری از دست من بربیاید دریغ نمی کنم.

سام الدين ضيائی گفت...

سلام بر مجید عزیز،دوست گرانقدر وبلاگستان... سیاسگزار مهرت...