۲۰ اسفند ۱۳۸۷

رد یای ف م سخن ۳

یک ییام تامل برانگیز از یک خواننده ی ناشناس:


آقای ضیایی سلام
من امیدوار بودم کسانی شماره تلفن و آدرس منزل او را داشته باشند و بدانند اسم واقعی او چیست. مثلا اسد نویسنده ی وبلاگ بیلی و من که با او مصاحبه کرده و یا آقای نبوی و یا مسئولین سایت گویا و...بخصوص سایت هایی که به اون حق الزحمه می دادند, بالاخره باید برای یک شخص حقیقی دستمزد واریز کنند نه اسم مستعار. اگر سخن آن شخص نباشد که واقعا من هم خیلی نگران شدم.شاید دلیل سکوت باقی بلاگرها همین باشد که نمی‌خواهند سروصدا کنند تا اسم واقعی او لو برود. امیدوارم هر چه زودتر سخن عزیز ما دوباره شروع به نوشتن کند و مشکلی برایش پیش نیامده باشد
نویسنده نامه

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

نویسنده ی ناشناس نامه بالا به نکته ای قابل بررسی اشاره کرده است.آیا دوستان سایت گویا هیچ نشانه ای از او ندارند؟ انتظار نداریم اسم واقعی و آدرس سخن را فاش کنند! اما می توانند خبری از او بگیرند و تنها دوستانش را از نگرانی برهانند! نمیدانم! کمی ییچیده شده است قضیه! هر چه می گذرد نه تنها گرهی باز نمی شود که تنها بر نگرانی هایمان افزوده می شود!
به نظر می رسد باید بیانیه را انتشار و از سازمان های حقوق بشری مدد خواست. اگر خدای نا کرده سخن را سر به نیست نکرده باشند.جانش در خطر جدی است!


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

نیک آهنگ کوثر با لینک به یارسا صائبی گفته است:

نگرانی من این بود که ف.م.سخن لو رفته باشد. این نگرانی البته بدون دلیل هم نیست. چند تا از مطالب او قبلا ایجاد حساسیت کرده بود.
شما هم وارد این بازی جدی بشوید.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

اسد علی محمدی نوشت:

سلام، قابل توجه این دوست ناشناس و احیانا دیگران، نخست اینکه سخن بابت مطالبش در گویا پولی دریافت نمیکرده است و این را هم سردبیر گویا در سالگرد سایت شان گفته است. دوم اینکه مصاحبه من با او از طریق مسنجر بود و گاهی هم که حرف میزدیم از طریق همان تلفن مسنجر بود که شماره ای نیست کافی است یکعدد میکرفن داشته باشی و در پایان هم سام و هم من با مسئول گویا تماس گرفته ایم و فرشاد بیان واقعا بیخبر است و این را امروز در ایمیلی که برایم فرستاد بازهم ناکید کرد و خواسته است در صورت خبری از سخن او را هم در جریان بگذاریم. خانمها و آقایان ملاحسنی ف.م سخن نیست.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام، قابل توجه این دوست ناشناس و احیانا دیگران، نخست اینکه سخن بابت مطالبش در گویا پولی دریافت نمیکرده است و این را هم سردبیر گویا در سالگرد سایت شان گفته است. دوم اینکه مصاحبه من با او از طریق مسنجر بود و گاهی هم که حرف میزدیم از طریق همان تلفن مسنجر بود که شماره ای نیست کافی است یکعدد میکرفن داشته باشی و در پایان هم سام و هم من با مسئول گویا تماس گرفته ایم و فرشاد بیان واقعا بیخبر است و این را امروز در ایمیلی که برایم فرستاد بازهم ناکید کرد و خواسته است در صورت خبری از سخن او را هم در جریان بگذاریم. خانمها و آقایان ملاحسنی ف.م سخن نیست. در بلاگ نیوز لینک شد

ناشناس گفت...

الان کامنت اسد رو دیدم که پولی بابت مطالب دریافت نمی کرده.
باید به شکلی یک نفر لااقل ازش خبری داشته باشه... واقعا عجیبه

ناشناس گفت...

سام عزیز، ممنون از زحماتت. بلکه به جایی برسیم.

مانی خان گفت...

یکی من را روشن کند حسین درخشان زودتر غیبش زده یا ف.م.سخن
آیا این دوتا با هم ارتباطی یابرخورد اینترنتی چیزی نداشتند؟

ناشناس گفت...

سام عزیز
من درست متوجه شده ام که در لینک زیر خبر از مسافرت سخن داده شده است؟:
http://news.gooya.eu/society/archives/081512.php
نی لبک