۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۸

مقدمه ای بر نافرمانی مدنی

بیانیه ی سندیکای تازه کار کارگران شرکت واحد درباره ی انتخابات، مقدمه ای بر نافرمانی مدنی و راهی است طولانی مدت برای تغییر، نه موضع نهضت آزادی درباره ی انتخابات با چند دهه تجربه ی سیاسی! کارگران شرکت واحد به درستی گفته اند:

"امروزه برای کارگران و خانواده هایشان تشویق به شرکت در انتخابات یکی از بی معناترین بحث های موجود می باشد چرا که کارگران در سه دهه گذشته، تمام روسای جمهور از دوره جنگ و دوره سازندگی و دوره اصلاحات و هم چنین رئیس جمهور مهرورز را تجربه کرده اند. "

آنان با طرح یرسش هایی نامزد های ریاست جمهوری را مورد خطاب قرار داده اند تا دلیلی برای تایید نامزد های دروغ زن و تشویق به شرکت در انتخابات بیابند.اما اینان که فقط می خواهند در انتخابات شرکت کنند و حق نامزد داشتن ندارند، تازه باید برای حمایت از نامزد های حکومتی هم مورد تاییدشان قرار گیرند مبادا هنوز حکم بر ارتدادشان باشد بیچاره ها!

بیانیه انتخاباتی سندیکای کارگران شرکت واحد

۳ نظر:

عماد گفت...

سلام
بیانیه کارگرها خیلی از حقایق رو نشون می ده ... زمانی که همه بنحوی به فکر سواستفاده از انتخابات هستن، این ها همچنان راه خودشون رو می رن ... اینه اعتقاد به فکر و باور داشتن به آنچه که انجام می دن

tahrim گفت...

نه به انتخابات دهم ، نه به جمهوری اسلامی

سام الدين ضيائی گفت...

عماد جان، سلام و سیاس... کم ییدایی؟! بله! این سندیکای تازه کار از ده ها حزب مثلا کارکشته ی ایوزیسیون از چب تا راست و مذهبی تا ملی اش عاقلانه تر موضع گرفته! سلام برسون به مامان بابا و امیر جان...